از عمد غلط نوشتم ببینم کپشنو می‌خونید با فق لایک میکنین ی

از عمد غلط نوشتم ببینم کپشنو می‌خونید با فق لایک میکنین یه نفر درست گف😂
دیدگاه ها (۱)

I don't know why but I like it 🙂❤️‍🩹

اینو تو یوتیوب دیدم زیرشم نوشتم پس چجوری ترمز میکنه؟😂

همه دارن میمیرن یا بد زخمی میشن گوجو گرفته خوابیده😂

از پایین به بالا۱:نه بیومو خوندی؟رل دارم خودم۲:نمی‌دونم خوشگ...

بچه ها من الان فقط فصل اولش رو تموم کردم ( فرشته کوچولو )

#سناریودرخواستی #درخواستی وقتی رپر گروه بلک پینک هستی و عاشق...

آقا سلام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط