مساوی ارررررررررره😒🧐

مساوی ارررررررررره😒🧐
دیدگاه ها (۱)

بخدا قسم شماره خودمه 😂😂😂😂نترس زنگ بزن خودم جواب میدم

کلا زشتم چ سفلی چ دوستان بگیرن والااااا😂😂😂

ب همین هم راضی باش دیه😂😂😂

مگ عاشق چش آبروم هستن ماشین رو مفتی بهم بدن😂😂😂😂

کاملااا مساوی

مساوی شد.

مساوی شدیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط