خییلی خوبه ... مخصوصاً اون تیکه ک میگه دو سه و چهار پنج و

خییلی خوبه ... مخصوصاً اون تیکه ک میگه دو سه و چهار پنج و شیش تیغ ها رو پشت هم بزن .. با اون تیکه ک میگه بزار با دستای پر مهر تو روبه قبله شم
دیدگاه ها (۱۵)

نم نم جاتون خالی *-*

هق هق .. تو تابستون سرما خوردم

چی خو منم خریدم .....

منم خریدم :)

غلافش کن بینم بابا بچه پررو. اون موقع که تو کارد میوه خوری ر...

اخبار سه تفنگدار: آقا ما دیشب تصمیم گرفتیم بریم دنبال آبجیم ...

تو دردسر شیرینی هستی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط