عشق یاپول؟

عشق یاپول؟
من میگم عشق
بقیه هم نظرشونوبگن
کامنت لطفا
دیدگاه ها (۱۱)

یه تیکه ازآهنگ موردعلاقت روبنویساسم خوانندشم بگوکامنت لطفا

عشق چیه ؟! 😊🤍

گفتم بازم میگم.... اقا من اصلا لایک و فالو نمیخوام فقط کامنت...

رول ششمم نزوکوبقیه رو بعدا میگم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط