خودم هم نفهمیدم چیه ولی میخواستم بگم انلاینم

خودم هم نفهمیدم چیه ولی میخواستم بگم انلاینم
دیدگاه ها (۹)

خخخخ

بنازم غیرت غم را دمی نگذاشت تنهایم

عاقا دِلِ‍مون گِرِف‍‍ته کِسی هَست باهاش بِحَرف‌‌‍یم

همین الان یهویی خودم کشیدم .........الان ی مشت حسود میان میگ...

آقا من نفهمیدم معنیش چیه😭🤣

خودم نفهمیدم چیشد 🤔😂

بازهم سلامتی خودم که آخرش نفهمیدم که........

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط