*هیچ وقت نذارید عزیزانتون بفهمن آدم قوی وصبوری هستید،🍂🌸

*هیچ وقت نذارید عزیزانتون بفهمن آدم قوی وصبوری هستید،🍂🌸

نذارید بفهمن که انعطاف پذیرید، نذارید بفهمن که بلدید حال خودتونو خوب کنید و به خودتون تکیه کنید، و از همه مهمتر نذارید بفهمن که همیشه موندنی هستید، چون یه روزی به خودتون میایید و می بینید که هیچ کاری براتون نمی‌کنن🍂🌸

درود بر شما
دوستان جان عصرتون بخیر
روز تان دل انگیز باد .
سه شنبه تان لبریز از
بهترینها باد.....🍂🌸

آبشار هم با تمام زیبایی
و اقتدارش برای رسیدن
به "مقصود"فرو میریزد!
گاهی باید درخود شکستن را
تجربه کرد، تابه دریا رسید
دیدگاه ها (۱)

😂😂😂

امدی امدی تو این همه پریشونی هام تا بدونی هنوز یه دل شکسته ب...

*برای شناختن ﺁﺩﻣﻬﺎﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻋﺠﻠﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ،ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ، ﺫﺍﺕ ﺗﮏ ﺗﮏ ﺁ...

جز تو،تمام جهان از حوصله ی من خارج است..🍃🌸

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط