بسم اللهـــ ......

بسم اللهـــ ......
.
.
خودتــــ می دانــی

من اهل پارکـــــ و کافه و سینمــا نیستم

قرارمان همان کوچه قدیمــــی

تو نذری بیاور

من در را باز می کنم

تو لبخنــــد بزن
من
م م ن
م م ...
بشقابــــــ شکست!
.
.
.
.
.
.
| محسن حسینخانی |
دیدگاه ها (۶)

ای لیا :)

خـــــواهی که دل به کس ندهی دیــده ها بدوز.! سعدی

چه بیم از دیگران؟ در چشم مردم بوسه میگیریم که با این معص...

خیلی هم عالی اوشو - کودک نوین

bad boyfriend season : 1part : 13صبح ا.ت از خواب بیدار شد و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط