"هیچکی اونقدرام بهم احتیاج نداره کـ...

"هیچکی اونقدرام بهم احتیاج نداره کـ...
نباشم بش بد بگذره...-_-
اگه ناپدید بشم دنیا تغییر نمی کنه!
اگه ناپدید بشم هیچکی از دستم نداده!"
تاکاناشی یومی💔
عاشق این دیالوگم😐 ❤
دیدگاه ها (۹)

@real_f_s_n

@Dianaking😐 ❤

@QueenJiyeonee

فرشته کوچولو(۲).........پارت ۱۵

💙پیوند یخ و آتش❤ پارت ۲

#Gentlemans_husband#season_Third#part_۴٠۲_هی میگم بسه، هی مح...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط