"هیچکی اونقدرام بهم احتیاج نداره کـ...
"هیچکی اونقدرام بهم احتیاج نداره کـ...
نباشم بش بد بگذره...-_-
اگه ناپدید بشم دنیا تغییر نمی کنه!
اگه ناپدید بشم هیچکی از دستم نداده!"
تاکاناشی یومی💔
عاشق این دیالوگم😐 ❤
نباشم بش بد بگذره...-_-
اگه ناپدید بشم دنیا تغییر نمی کنه!
اگه ناپدید بشم هیچکی از دستم نداده!"
تاکاناشی یومی💔
عاشق این دیالوگم😐 ❤
- ۱.۹k
- ۰۴ آبان ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط