قصه تتهایی ما

قصه تتهایی ما
تمامی نداشت🥀💔
دیدگاه ها (۲)

جن ها با بسم‌الله میرنادما با دوست دارم 🥀🖤💔

عشق🙂😥سیکتیر بابا💔🥀

جسمی ساکت..ذهنی پر از هیاهو....🖤

زِندِگیمون شُدِه خَندِه هایِ مَصنوعی... لا بِ لای دَردایِ وا...

مگر شروط ما برای مذاکره ده بند نداشت؟ چطور به‌یکباره پنج شرط...

اگه خوب اگه بد دیگه خیالت راحت..

کجای قصه ای؟!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط