موبایل که آمد،

موبایل که آمد،
دیدن را به صدا باختیم!
تلگرام که آمد
صدا را به کلمه باختیم!
الان هم داریم واژه را می بازیم،
به استیکرها !
از آینده میترسم...!
https://t.me/joinchat/AAAAAD9w4LJU_29QbslFag
دیدگاه ها (۱)

خوشبختی سه ستون دارد.. فراموش کردن تلخی های دیروز...غنیمت شم...

https://t.me/joinchat/AAAAAD9w4LJU_29QbslFag

سفارشیhttps://t.me/joinchat/AAAAAD9w4LJU_29QbslFag

سفارشیhttps://t.me/joinchat/AAAAAD9w4LJU_29QbslFag

my shy boy

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط