یچیزی هست تو تنهایی ک

یچیزی هست تو تنهایی ک
من بهش میگم اون خط باریکه
پاتو اون ورش بزاری مشتی
خودت تنهات میشی چندتاتیکه
تیکه ها باهم حرف میزنن
دوس میشن بعد به هم میزنن
جنگ اعتقاده بینشون
هرکیم بیاد پس میزنن
دیدگاه ها (۱)

#صبح ظهر شب منو یه رول علف 🚬

همه چی کشیدم همه جا چرخیدم دادن اونی که نمیدادو دیدم :)

love in the dark

« قلدر عاشق »« پارت چهارم »این دو مرغ عاشق بعد از کلی خنده و...

عاشقان حسود پارت ۱۱ کوک : گگگگ ( اداشو در اورد ) نیکا : هیی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط