افکارم را این خیابان های لعنتی در بر گرفته اند

افکارم را این خیابان های لعنتی در بر گرفته اند
کاش هیچوقت با تو قدم نمی زدم
#deep_feeling
دیدگاه ها (۱)

#deep_feeling

آسمان تو چه رنگ است امروز افنابیست هوا یا گرفته است هنوزhttp...

هیچوقت از اینکه کسی بهم بگه گلم خوشم نیومده hخه یه سری یه مت...

از این موها می خوام *ـ*#deep_feeling

ای کاش هیچوقت نمی دیدمت....

عاشقانه های شبنم

کاش هیچوقت این متنو درک نمیکردم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط