و ۲ و ۳ و ۴ : 💖💖💖💖💖💖🫂🫂🫂🫂🫂💖💖💖💖💖💖

و ۲ و ۳ و ۴ : 💖💖💖💖💖💖🫂🫂🫂🫂🫂💖💖💖💖💖💖
۵ و ۶ : ممنون ابجی 💖🥺
دیدگاه ها (۰)

این کیه هی میگه از ویسگون برو؟؟به خودا میرما 🥺💔

😣😖نکنین بابا کرونا دارم ولم کنین اصن خوبه تا ۳ هفته یا ۱ ماه...

💖💖💖💖💖💖💖💖💖آوینا تویی درسته ؟ پر شده از گلب

آبجی جونی ( آوینا ) تو هستی درسته ؟ 💖

my mam:https://wisgoon.com/theyungmy dad:https://wisgoon.com...

ابجی زینب

ابجی قشنگم.ستاره من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط