هعیی...😐 یعنی طعم اون چایی هاشو هم حس نمیکنه؟

هعیی...😐 یعنی طعم اون چایی هاشو هم حس نمیکنه؟
کازوکی : نه خواهرم: )
دیدگاه ها (۱)

😊

چندتا هست این اولیه

دازای رو چه زشت کردن 😐

صادق باشید من ( آمیا) یا کازوکی

خیلی خیلی بدههه یعنی این حس قشنگ میرینه به اون روزم😅😕

میدونی رسیدنه کِی قشنگه؟بعد ازجنگیدن..بعد از سختی..بعد از اش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط