سلامممم چطورین خوشگلا؟
سلامممم چطورین خوشگلا؟
من برگشتم رمان رو ادامه بدم میدونم الان حق دارید فحشم بدید 😂خیلی خیلی ببخشید این چندوقت خیلی خسته بودم و کار داشتم و نمیتونستم بشینم پای گوشی و بنویسم ولی ایشالا اگه گشادیم بزاره از اخر هفته شروع به فعالیت میکنم.بای💞
من برگشتم رمان رو ادامه بدم میدونم الان حق دارید فحشم بدید 😂خیلی خیلی ببخشید این چندوقت خیلی خسته بودم و کار داشتم و نمیتونستم بشینم پای گوشی و بنویسم ولی ایشالا اگه گشادیم بزاره از اخر هفته شروع به فعالیت میکنم.بای💞
- ۲۶۹
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط