من دوباره یه چند وقت نیستم.....جواب پیاماتونو ندادم بدونی

من دوباره یه چند وقت نیستم.....جواب پیاماتونو ندادم بدونین نیستم .....فعلا:)💕
دیدگاه ها (۰)

اوکی.......ولی خیلی سرم درد میکنه💔.....این آهنگو دوس:)

اوکی چیزیم نیست .......فقط یکم خستم:)

خوب بگین:)

کسی اسم انیمه رو میدونه؟:)

خوشگلای من اینم ادیت جدید 💘نازنازیا من بنا به دلایلی نیستم ی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط