دارم خودمو فوش کش میکنم چرا دیروز آن نشدم😀

دارم خودمو فوش کش میکنم چرا دیروز آن نشدم😀
دیدگاه ها (۳)

استوریم ببین با گوگول رضا و علی روده اشنا بشید🗿☝🏿

یارو وسط تعزیه اومد بگه قرماسق خوند قوریموساق....

پشمام پیم درست شد ولی نمیدونم چحوری بشینم ج بدم😀

خیلی دلم میخواد پیاماتون ج بدم؛---؛؛؛؛

دارم خودمو با این آهنگ خفه میکنم

آپدیت بابل دیروز چان🐺🐺: صدا رو به خاطر اینکه فوش دادم قطع کر...

دارم با این چالشا خودمو بدبخت میکنم🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط