ای جون نمیشد من جای یکی از این دخترا باشم

ای جون نمیشد من جای یکی از این دخترا باشم
دیدگاه ها (۱)

والا هدیه ب این خوبی ام دلشم بخواد خخ

ای جون نمیشد من جای یکی از این دخترا باشم

هعی کودکی کجایی ک یادت بخیر

اوهوم

کاشکی من جای این دخترا بودم

هعی...... نمیشد منم اونجا باشم😔 بزارین یه خاطره براتون تعریف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط