از سر نمی روی

از سر نمی روی
چگونه از دل برانمت

سلطان دل شدی
و من دوست دارمت
دیدگاه ها (۲)

بی احترامی ==با بلاککاندیدای انتخابی من روحانی

کوتاه بگم ، به قول فروغ فرخزاد : ‏« به جان دوست دارمت ♥️…»

هر کی منو دوست داره توی کامنتا بنویسه خدارو شکر که دارمت 🎀

دارمت دوست به حدی ک خدا می‌داند رازاین نکته فقط باد صبا میدا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط