من هیچوقت کم نذاشتم؛ چ تو خانواده چ رفاقتم چ رابطه ای ک د
من هیچوقت کم نذاشتم؛ چ تو خانواده چ رفاقتم چ رابطه ای ک داشتم. من هیچوقت اون ادمی نبودم ک یهو جا بذاره، همیشه سعی کردم بهترین خودمو بذارم، واسه همین اگ کسیم ولم کنه و بذاره بره من عذاب وجدانی ندارم، چون هیچوقت کم نذاشتم.
اگرم جایی دیدی دیگ باهات مثل قبل نیستم بدون دلیلش خودت بودی و بس.😔✋️
اگرم جایی دیدی دیگ باهات مثل قبل نیستم بدون دلیلش خودت بودی و بس.😔✋️
- ۲.۳k
- ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط