باییی

باییی
@liiightmoon
ساری اذیتت کردم ... اون موقع خوب شدی دیگه نیستم ... بایی
دیدگاه ها (۱۵)

سلامممم من برگشتمم ولی شاید واسه مدرسه ها کلا برم 😂

درد و نفریننننننن

لیاقت ۱۲ کا ویژه شدن داره ولی ولش 😂🗿

بگیداا

بچه ها تصادف کردم نیستم دیگه باید بیمارستان بمونم امیدوارم ح...

خب خبحالم از عنم عن تره انقدر عن که دیگه میخوام کلا محو شمهم...

ناشناس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط