چی بنویسم که تو تمام نانوشته های منی,,خیلی خیلی دلم برات
چی بنویسم که تو تمام نانوشته های منی,,خیلی خیلی دلم برات تنگ شده,,,امروز رو به همین غروب واسه اینکه مویی ازت کم نشه یه عالمه دعا کردم..و خدارو صدا کردم,,صداش کردم و گفتم بهش و ازش خواستم,,خواستم....
- ۷.۰k
- ۱۷ فروردین ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط