رفت به درکـــــ. . .
رفت به درکـــــ. . .
بهش بگین کاری میکنم که هر لحظه. . .
حسرت کسی رو بخوره که الان کنـــــــــــــــــــــــــــارمه. . . هـــه
اینجوووریاست...
بهش بگین کاری میکنم که هر لحظه. . .
حسرت کسی رو بخوره که الان کنـــــــــــــــــــــــــــارمه. . . هـــه
اینجوووریاست...
- ۵۲۱
- ۱۸ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط