رفت به درکـــــ. . .

رفت به درکـــــ. . .

بهش بگین کاری میکنم که هر لحظه. . .

حسرت کسی رو بخوره که الان کنـــــــــــــــــــــــــــارمه. . . هـــه


اینجوووریاست...
دیدگاه ها (۱)

بــهـ بَعضیا بایَــدگـُــفـــتـــ :خَسـتهــ نَشُــدی اینقَــ...

این داستان درباره زندگی دختری شادو شیطون به اسم نیازه .. نیا...

مرغ ناهار ببخشید هول هولکی عکس گرفتم

دست بهش بخوره تیکه تیکت میکنم فهمیدی 😠😁💙💖خوش باشید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط