من ک اصن شورت نمیپوشم :|

من ک اصن شورت نمیپوشم :|










خخخخخخخخ
دیدگاه ها (۱۲)

بابا من ک نمیتونم همش پست بزارم کم دعاااا کنین خخخخخخ

.:|

خووووشکلا کامنت بزارین ببینم خخخخ

..

https://rubika.ir/page/Zirsadaf

https://rubika.ir/sadafzir1

کسی ک دوستت داشته باشه اصن نمیتونه پیامتو دیر سین بزنه یا دی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط