جان در تنِ من چکار دارد بی تو.....‌

جان در تنِ من چکار دارد بی تو.....‌
بیرون شوووو
بیرون شوووو
اصن گُم شووووع 😂
دیدگاه ها (۴)

دوستِ خوب مثِلواشک میمونهیادشم که بکنی دهنت آب میوفته ☝ 😓 😅

فک کنم طفلکی یوبس شده😅

😐 🍬 🍭

دِ پاشو لنتی 😅

ترکیب دونفره مون توی یه قاب

از دیده چون جان میروی اندر میان جان منسرو و خرامان منی ای رو...

🦋دستِ خالی، خواهشِ بیگانه میخواهم چکاربا دلِ پر تردید ویرانه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط