هر چیزی را ،

هر چیزی را ،
نباید رها کرد به امید قسمت !!
خود قسمت هم گاهی؛
امیدش به انسان هاست...🌱○°''
دیدگاه ها (۲)

حرف حق رو خسرو شکیبایی زد که گفت:گاهی نباید صبر کرد!باید رها...

گاهی اوقات نباید به کسی اعتماد کرد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط