گر میگذرد غمی نیست

گر میگذرد غمی نیست
میگذرد اما درد کمی نیست....
دیدگاه ها (۳)

یه زمانی خوش میگذشتاما لان خوشمکه فقط میگذره

عاشقانه دوستت دارم ای بهترین بهانه ی زندگی ام

فکرش نذاشت :'(

من یه دیونه امحیفه که عاقل شم O:-)

تا میگذرد غمی نیست تا بگذرد ، درد کمی نیست (: - قشاعᥫ᭡꙳꙳꙳╰┈➤...

(چون میگذره غمی نیست)(تا بگذره درده کمی نیست... ♡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط