ما ڪھ نـدیـدیم😔 ولے میگـنּ:

ما ڪھ نـدیـدیم😔 ولے میگـنּ:

خیلے شـیرینہ وقتے تو اسـ امـ اسـ بازے هاے شبانہ خوابت میبره

صبح بلندمیشے میبینے اسـ امـ اسـ اومده: قربونּ عشـ♥ ــقم برم
ڪھ خوابش برده😔

#بغض_خسته

💔 @boghzekhste
دیدگاه ها (۱)

😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط