چه سخت است دوستش بداری ونتوانی به او بگویی
چه سخت است دوستش بداری ونتوانی به او بگویی
اورادرکنار دیگری ببینی ونتوانی کاری کنی
اورا ببینی ونتوانی درآغوشش بگیری
وسخت تراز همه این است که تمام دردهایت راخود بریزی و نابود شوی
#fatemeh
اورادرکنار دیگری ببینی ونتوانی کاری کنی
اورا ببینی ونتوانی درآغوشش بگیری
وسخت تراز همه این است که تمام دردهایت راخود بریزی و نابود شوی
#fatemeh
- ۲۷۴
- ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط