کاری دارین تو افقم

کاری دارین تو افقم
دیدگاه ها (۱۱۷)

شما ک دگ جای خود داری شوور جان:/

شوور جان تخدا رعایت کن:/بابا توروجون عمت:/قلبم ضعیفه:|

مامااااااان بیا ببین بیرون مغازه چی پیدا کردممممXD

ژووووونمممممم این عخش منهههههه نفس منننننننهههههه قوفون دیوو...

تو کامنتا بگین دوست دارین بزنم؟

ناناصا دوست دارین تو تلگرام گپ بزنمحح؟؟؟

هپی سی تاییموننن.. درخواستی دارین بگین تو کامتت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط