ب من نزدیک نشین گفته باشم هاااااااااا

ب من نزدیک نشین گفته باشم هاااااااااا
دیدگاه ها (۱)

خدایاهیچکس اونقدر تنها نکن که به هر بی لیاقتی بگه عشقم

من یه دختر تنهامولی.....واسه دوستام یه ارتشم دوستام تاج سرن

هوووو یارو که فکر میکنی خیلی بالایی بالارو نیگاااااا سلام

من روز جمعه جشن فارغ التحصیلی

چیزی نموندههههههه هاااااااااا🐺☆✮〰 〰☆✮🐺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط