امیر عابدینی بعد از سالها اعتراف کرد در دوره مدیریتش برا
امیر عابدینی بعد از سالها اعتراف کرد در دوره مدیریتش برای قهرمانی پرسپولیس لابی کرده بود.
بد جور داره بوی لجن میاد امسال
به گزارش ایسکانیوز ،پرسپولیس 18 سال پیش در لیگ آزادگان (فصل 74-73) توانست فاصله 17 امتیازی با بهمن صدرنشین را جبران کند و قهرمان لیگ شود. پس از این قهرمانی شایعههای زیادی به گوش میرسید دال بر این که این قهرمانی سالم و راحت به دست نیامده است. امیر عابدینی مدیرعامل آن سالهای پرسپولیس پس 18 سال به حرف آمده و مدعی است که همه کار کرد تا پرسپولیس بهمن را جا بگذارد و قهرمان شود! بخشی از مصاحبه عابدینی را که با یک روزنامه ورزشی انجام داده در زیر می خوانید
راز قهرمانی پرسپولیس پس چه بود؟
بعد از این همه سال به شما میگویم که من لابی کرده بودم. با تیم حریف با مربی و مدیرعامل و ... بلکه با فدراسیون لابی کردم تا پرسپولیس قهرمان شود.
بد جور داره بوی لجن میاد امسال
به گزارش ایسکانیوز ،پرسپولیس 18 سال پیش در لیگ آزادگان (فصل 74-73) توانست فاصله 17 امتیازی با بهمن صدرنشین را جبران کند و قهرمان لیگ شود. پس از این قهرمانی شایعههای زیادی به گوش میرسید دال بر این که این قهرمانی سالم و راحت به دست نیامده است. امیر عابدینی مدیرعامل آن سالهای پرسپولیس پس 18 سال به حرف آمده و مدعی است که همه کار کرد تا پرسپولیس بهمن را جا بگذارد و قهرمان شود! بخشی از مصاحبه عابدینی را که با یک روزنامه ورزشی انجام داده در زیر می خوانید
راز قهرمانی پرسپولیس پس چه بود؟
بعد از این همه سال به شما میگویم که من لابی کرده بودم. با تیم حریف با مربی و مدیرعامل و ... بلکه با فدراسیون لابی کردم تا پرسپولیس قهرمان شود.
- ۲.۱k
- ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط