💕 تعبیر قشنگی ست

💕 تعبیر قشنگی ست
خداوند همه چیز راجفت آفرید
به جز
بینی
دهان
قلب را
میدانی چرا؟
چون باید برای خودت
یڪ هم نفس
یڪ هم زبان
یڪ هم دل
پیداڪنی

ڪسیکه برایت آرامش بیاورد
مستحق ستایش است

🍃 🍃 🍃
دیدگاه ها (۱)

ص ۷۱___می نویسم پریسا سه بار گفت ازاده و تو نشسته ای و به من...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط