بَدترین عذابِ ممکن واسه ما
بَدترین عذابِ ممکن واسه ما
باباها..
.."دختـــــَر"داشتنه!!!!.....چون:
به لوس بازیاش....
پول گرفــــتناش....
اجــــــــازه گرفتناش واس بـــــیرون رفتن.....
به رژیم گرفتناش.....
گریه ها و خنده هاش......
به شیطونی وخرابکاریاش .....
پخش و پلا بودن لوازم آرایشاش!!!!
غذا ســـــــوزوندناش....
ظرف شکســـــتناش....
مهربونیاش و دلسوزیاش....
به همه عادتاش. . . عادت میکنی . . . .!!!!
ولی آخــــــــــرش باید بســـــــپاریش دست ی غریبه ای بنام↓↓↓
"'"شـــــــوهــــــــــــــر...!"'"
که معلوم نیس چه آدمی از آب درمیاد...واسه دردونه بابا...!!!!!!!
~...این همون رازیه که موهای پدرا رو سفید کرده...~
باباها..
.."دختـــــَر"داشتنه!!!!.....چون:
به لوس بازیاش....
پول گرفــــتناش....
اجــــــــازه گرفتناش واس بـــــیرون رفتن.....
به رژیم گرفتناش.....
گریه ها و خنده هاش......
به شیطونی وخرابکاریاش .....
پخش و پلا بودن لوازم آرایشاش!!!!
غذا ســـــــوزوندناش....
ظرف شکســـــتناش....
مهربونیاش و دلسوزیاش....
به همه عادتاش. . . عادت میکنی . . . .!!!!
ولی آخــــــــــرش باید بســـــــپاریش دست ی غریبه ای بنام↓↓↓
"'"شـــــــوهــــــــــــــر...!"'"
که معلوم نیس چه آدمی از آب درمیاد...واسه دردونه بابا...!!!!!!!
~...این همون رازیه که موهای پدرا رو سفید کرده...~
- ۴۲۰
- ۰۳ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط