➲اشـتـبام این بود که اُسـطوره ساختم ازت✘➬
➲اشـتـبام این بود که اُسـطوره ساختم ازت✘➬
➲تو رابطه ای که دو سَرش واسه من باخت بود فقطـ…✘➬
➲تو رابطه ای که دو سَرش واسه من باخت بود فقطـ…✘➬
- ۷۴۸
- ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط