میخوام یه بیوگرافی از خودم بدم 💜

میخوام یه بیوگرافی از خودم بدم 💜
من هستی ام
۱۳ سالمه
متولد ۱۰ مردادم
۳ ساله ارمی ام
بایسم جینه
بایس رکرم جیهوپه
💜💜🥺
دیدگاه ها (۱)

واییییی جررررررررررررررسممممم😂😂😂😂😂😂😂💜💜😂😂💜😂💜😂

ما ارمی ها خیلی خوش شانسیم که بی تی اسو داریم و اونا رو استن...

بچه ها عروسی خواهرش خصوصی بوده 😎✌️😂💜

خواهر هوپی🥺🥺💜😂

معرفی خودم

حالا این وسط ها یه بیوگرافی از خوم بدم من لقبم کاترین هست اس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط