یه پاییز دیگه بازم تو راهه
یه پاییز دیگه بازم تو راهه
بازم چشام به راه تو سیاهه
گفتی عشق بهار جدایی داره
گفتی خزون که شد میای دوباره
خزون غرورو ابرارو شکسته
زمین پر شره از برگای خسته
ولی قلبای یادگاری ما
رو سینهی درخت غم نشسته
***برگرررررررد....تنم دوباره با عشق تو تب کرد***
بازم نبودنت حالمو بد کرد
***برگرررررد***
بازم چشام به راه تو سیاهه
گفتی عشق بهار جدایی داره
گفتی خزون که شد میای دوباره
خزون غرورو ابرارو شکسته
زمین پر شره از برگای خسته
ولی قلبای یادگاری ما
رو سینهی درخت غم نشسته
***برگرررررررد....تنم دوباره با عشق تو تب کرد***
بازم نبودنت حالمو بد کرد
***برگرررررد***
- ۲.۴k
- ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط