آدم ها فکر می کنند بعد از رفتنشان

آدم ها فکر می کنند بعد از رفتنشان
باید مانند صندوق پستی زنگ زده
و باران خورده
درست
در نقطه ای که رهایت کرده اند
تا ابدیت منتظر پیغامشان بمانی

اما نه..
همیشه این طور نیست
آدم ها دل دارند
پا دارند
بند دلشان که پاره شود
بند کفش هایشان را محکم می کنند و
می روند
دیدگاه ها (۱)

همیشه!!لا به لای ازدحام ادمهادر خیابان#زنی هست که روزهاست با...

من که ندیده امزنی #عاشق شودو جز دوست داشتنچیز دیگری را به زب...

#والپیپر

#محرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط