میگذره پیر میشیم تموم میشه...

میگذره پیر میشیم تموم میشه...
دیدگاه ها (۵۷)

ریشام زدم بهتره یا با ریش؟

ما آرومیم ولی به وقتش خوب لاتیشو پر میکنیم😉

میگذره...

چه بچه های خوبی هستیم ما...

بعدا؟!بعدا وجود نداره…بعدا چای سرد میشه…بعدا آدم پیر میشه…بع...

ꨄ︎༻ 'بعداً؟!''بعداً' وجود نداره :)'بعداً' چایی سرد میشه ،'بع...

نوستالوژی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط