بچه ها اگه این بره منم میرما گفته باشم

بچه ها اگه این بره منم میرما گفته باشم

نه تنها این هرکدومتون که میشناسم و دوستون دارم فکر رفتن به سرتون بزنه منم میرم
دیدگاه ها (۱۵)

+++😂

حق تا ابدددد

بچه ها من داریم از اینجا میرم خیلی خوش گذشت دوستون دارم خدان...

بچه ها این روزا زیاد لایک نمیکنید اگه لایک نکنید منم از ویسگ...

اگه امی رفته و شدو میخواد برهمنم میرم!😭😭😭🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط