از شدت درد و رنج میخندم .

از شدت درد و رنج میخندم .

↳ &#x27;💙 >.< 🌗!
دیدگاه ها (۰)

‌ـ ـــ بزرگ‌ شدن همون عادت‌ کردن بھ دنیاست .𖨥 .💙. 🏹🌗!

• از لحاظ روحـے نیاز دارم بھ دوروبریامبا ذوق بگم دیدی شد :))...

• دلتنگـے ظریف‌ترین قتلِ عامِ بشرھ ؛

من هیچوقت لبخند نمیزنم.... یا میخندم، که دندونام معلوم میشهی...

.آدم خسته حال مرور کردن شیرینترین رؤیاهاشم نداره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط