‏اگه یکیو دارید که جایی میرید بهش خبر میدید و از اتفاقای

‏اگه یکیو دارید که جایی میرید بهش خبر میدید و از اتفاقای روزتون براش میگید ینی خوشبختید
دیدگاه ها (۱)

‏کاش رابطه ها مثل دماغ بود به هم می‌چسبید.

‏وقتی عطر خوشبو میزنید همینجوری بی تفاوت از بغلمون رد نشید ح...

‏با ماها که ‏"دیر" خیلییی دیر یادمون میره‏ دوست نشید!

-Gm

کاش یه مغازه بود

نظرتونه؟ 😉 شخصیت مورد علاقتون تو فرفره های انفجاری رو بگید ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط