رفیقی دستشوگذاشت روی شونه رفیقش وازش پرسید:توقویتری یا من
رفیقی دستشوگذاشت روی شونه رفیقش وازش پرسید:توقویتری یا من؟ رفیق گفت:من، رفیق بادلی گرفته دستشواز شونه رفیقش برداشت ودو قدم دورتررفت وبازپرسید:توقویتری یامن؟ اوگفت:تو،رفیقش گفت:چرانظرت عوض شد؟جواب داد:وقتی دستت روشونه ام بودحس میکردم دنیاپشتمه.سلامتی همه رفیقاااااا
- ۲.۱k
- ۰۱ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط