ֵ 🗞️ֹ☕| گمـان میکردم آنکه دوستم دارد،
ֵ 🗞️ֹ☕| گمـان میکردم آنکه دوستم دارد،
حتی اگر غرقِ در تاریکیام باشم دوستم خواهد
داشت، حتی اگر پر از زخمهائ روانی باشم ..
حتی اگر قادر به دوست داشتن خودم
نباشم او با وجود همهی اینها دوستم
خواهد داشت ؛ اما نه ! هیچکس خود را
به مخاطره نمیاندازد و دستش را داخلِ چاه
نمیبرد ؛ تاریکی تنها برای ماست .
حتی اگر غرقِ در تاریکیام باشم دوستم خواهد
داشت، حتی اگر پر از زخمهائ روانی باشم ..
حتی اگر قادر به دوست داشتن خودم
نباشم او با وجود همهی اینها دوستم
خواهد داشت ؛ اما نه ! هیچکس خود را
به مخاطره نمیاندازد و دستش را داخلِ چاه
نمیبرد ؛ تاریکی تنها برای ماست .
- ۲.۷k
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط