نمردم ، هستم فعـــــلا در اختیارتون 😂 😂 😂

نمردم ، هستم فعـــــلا در اختیارتون 😂 😂 😂

@mano_minions
دیدگاه ها (۱)

ذلیل بشن 😂 😂 😂 @mano_minions

من که بی غیبت 6 صبح مدرسه بودم😂 فقط زیستش☺ ️☺ ️😍 😂 مثلا فیزی...

نمردمقوی تر شدم..🥲

نمردم قوی تر شودم :)

سولااممخواستم بگم که اگر اینروزا نیستم یا کم هستم نمردم. درگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط