برای بعضی آدمای زندگیم متاسفم😊

برای بعضی آدمای زندگیم متاسفم😊
دیدگاه ها (۱۶)

یبار یه نفر سر این موضوع با خنده گفت:یعنی آهش میگیرتم😂 😂 انگ...

رسیدن ماهمون پیشاپیش مبارک😍 😍

😂 😂

خدا از اینا نصیبتون کنه😍 😍

gina_

من واقعا نمیدونم چرا بعضی ها الکی گزارش میکنن من واقعا ناراح...

واقعا برای تراکتوریا متاسفم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط