هـی سـرنـوشـت...

هـی سـرنـوشـت...

بـازی ات تـمام شـد؟؟

مـرا کـه بـا تـمام وجـودبـازی کـردم شـکـست دادی..

مـبـارکـت بـاشـه...!!
دیدگاه ها (۱)

لبان ِ "تو"برای لبخندآفریده شده اند...بخــندتا پشت ِ غصه های...

آمدم چند غزل هدیه به رویت بکنم با سر انگشت دلم، شانه به مویت...

.

..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط