استی: قراره با یه گروه دیگه که ۸ تا ممبر داره کلب داشته ب
استی: قراره با یه گروه دیگه که ۸ تا ممبر داره کلب داشته باشید؟!
همممممم؟؟؟ این دیگه زیادی مشکوکه، چان... ما همهچی رو میبینیم.
🐺: منظورت چیه...؟؟
استی: کریس، اگه جواب بدی همین الان میرم تمرین
🐺: باید بری!
باعث افتخار من شو!!!
استی های سالم = چان خوشحال
استی: ممنون بابت زحمتات☺️
راستی کریستوفر، تو هم فوتبال میبینی؟
🐺: آره، میبینم!
استی: چان، یه سؤال، وقتی یه عروس دریایی کوچولو توی آب کمعمق ساحل میبینیم باید چیکار کنیم؟ 👀🤔 (آخه خیلی نرم و بانمک به نظر میان)
🐺: آره، بهشون دست نزن، لول
از روی تجربه خودم فهمیدم، ههههه
(عروس دریایی پرتغالی...)
استی: چان، ۸ سال پیش به خاطر اسکیز شروع کردم کرهای یاد گرفتن، برای درس اومدم کره و الان فقط یه ترم از فوقلیسانسم مونده و دارم پایاننامهم رو مینویسم، میشه برام آرزوی موفقیت کنی...🥺
🐺: وااا، باورم نمیشه
فایتینگ!!!
فکر کنم الان کرهایت از منم خیلی بهتره...
تا همین اواخر فکر میکردم کلمه «چوکبوک»(برکت) یعنی «چوکبوک» (خوش شانسی)
آه.................. ㅡㅡ
*منظورش اینه که املای این کلمه رو توی کرهای اشتباه مینوشته.
استی: بنگ چان، RUN IT آهنگ جام جهانیه؟؟؟⚽️🏆
🐺: اوه، واو، کاش بود!
استی: چانی، طبیعیه که بعد از تمرین باشگاه کل بدنم درد بگیره؟
🐺: معلومه!
بدن من هر روز همین شکلیه، هههههه
بعداً از این درد خوشت میاد
(البته شاید فقط خودم اینطوری باشم، ههههههههه)
استی: کریس، الان توی فنز میشه پیام صوتی فرستاد. نمیخوای امتحانش کنی؟
🐺: نه ممنون
صدام افتضاحه، هههههه
همممممم؟؟؟ این دیگه زیادی مشکوکه، چان... ما همهچی رو میبینیم.
🐺: منظورت چیه...؟؟
استی: کریس، اگه جواب بدی همین الان میرم تمرین
🐺: باید بری!
باعث افتخار من شو!!!
استی های سالم = چان خوشحال
استی: ممنون بابت زحمتات☺️
راستی کریستوفر، تو هم فوتبال میبینی؟
🐺: آره، میبینم!
استی: چان، یه سؤال، وقتی یه عروس دریایی کوچولو توی آب کمعمق ساحل میبینیم باید چیکار کنیم؟ 👀🤔 (آخه خیلی نرم و بانمک به نظر میان)
🐺: آره، بهشون دست نزن، لول
از روی تجربه خودم فهمیدم، ههههه
(عروس دریایی پرتغالی...)
استی: چان، ۸ سال پیش به خاطر اسکیز شروع کردم کرهای یاد گرفتن، برای درس اومدم کره و الان فقط یه ترم از فوقلیسانسم مونده و دارم پایاننامهم رو مینویسم، میشه برام آرزوی موفقیت کنی...🥺
🐺: وااا، باورم نمیشه
فایتینگ!!!
فکر کنم الان کرهایت از منم خیلی بهتره...
تا همین اواخر فکر میکردم کلمه «چوکبوک»(برکت) یعنی «چوکبوک» (خوش شانسی)
آه.................. ㅡㅡ
*منظورش اینه که املای این کلمه رو توی کرهای اشتباه مینوشته.
استی: بنگ چان، RUN IT آهنگ جام جهانیه؟؟؟⚽️🏆
🐺: اوه، واو، کاش بود!
استی: چانی، طبیعیه که بعد از تمرین باشگاه کل بدنم درد بگیره؟
🐺: معلومه!
بدن من هر روز همین شکلیه، هههههه
بعداً از این درد خوشت میاد
(البته شاید فقط خودم اینطوری باشم، ههههههههه)
استی: کریس، الان توی فنز میشه پیام صوتی فرستاد. نمیخوای امتحانش کنی؟
🐺: نه ممنون
صدام افتضاحه، هههههه
- ۳۸۳
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط