‏چرا نمیخواین درک کنین که فقط یک نفر برای خوشبختی انسان ک

‏چرا نمیخواین درک کنین که فقط یک نفر برای خوشبختی انسان کافیه؟
با چند نفر بودن فقط وجود خودتون رو پابلیک میکنه و هیچ حس خاصی باقی نمیمونه...☺
دیدگاه ها (۱۳)

#یهویی 😔 #پل_طبیعت

یه نفر اسم این رو گذاشته بود هنر دست ها ..و تحسین برانگیزه و...

اینو فقط آدمایی مثل من درک میکنن (کپشن حتمااااااااا چککککک)د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط