کردم از عقل سوالی که بگو ایمان چیست؟؟؟
کردم از عقل سوالی که بگو ایمان چیست؟؟؟
عقل در گوش دلم گفت: که ایمان،ادب است.
آدمیزاد اگر بی ادب است ، آدم نیست...!!!
فرق بین بنی آدم و حیوان ؛ ادب است...
چند روزی که در این قالب تن مهمانی...
با ادب باش ....
که خاصیت انسان
ادب
است...
عقل در گوش دلم گفت: که ایمان،ادب است.
آدمیزاد اگر بی ادب است ، آدم نیست...!!!
فرق بین بنی آدم و حیوان ؛ ادب است...
چند روزی که در این قالب تن مهمانی...
با ادب باش ....
که خاصیت انسان
ادب
است...
- ۳.۹k
- ۱۶ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط